Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 21 august 2009

schloss sayn-gradina cu fluturi

inchei aici concediul la Mosel cu cateva fotografii din "gradina cu fluturi" un loc minunat...am stat pe bancuta si fluturii au venit la noi,ni s-au asezat pe umar,mana,palme...Matei a fost foarte incantat.pina acum alerga prin tot parcul sa-i prinda ,acum au venit ei la noi:














zona e minunata,sunt atat de multe lucruri de descoperit( asa cum am mai spus poate) si la anul deja stim unde vom merge din nou o saptamana.



acum vom lua o mica pauza...matei a inceput gradinita si perioada de acomodare este destul de grea pentru noi....iar in cateva zile ne asteapta si o saptamana de vacanta la mare :-)))
va pup!!!!

7 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

Minunata aceasta gradina plina cu fluturi!
Frumos si oraselul Boppard.
toate cele bune!

Lacrima spunea...

sa aveti o acomodare usoara la gradi :) o sa fie bine si are sa-i placa intre copii. va port intr-un gand bun

Unknown spunea...

imi place blogul tau. daca esti interesata de un cod banner exchange cu site-ul meu www.goblene.weebly.com da-mi un mail la lulu.stelea@gmail.com.poate si alte prietene de ale tale virtuale sunt interesate de asa ceva.scuze ca ti-am rapit din timp. mersi mult

Cat spunea...

Am ceva pentru tine la mine pe blog !
Te astept in vizita !

Claudia-Maria spunea...

Miha anul asta ati avut parte de concedii en gross, bravos,te asteapta la mine niste premii faine, tzuc.

Anda spunea...

Extraordinare fotografiile! Multumim ca ne infrumusetezi viata cu asemenea minunatii!

Andreea spunea...

sunt minunati fluturasii...cred ca sunt una din cele mai mirifice creatii ale lumii...