Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 8 decembrie 2011

clatite cu branza dulce si bezea



iarasi s-au adunat albusuri la congelator si cum vacanta bate la usa si vom pleca,m-am hotarat sa scap de ele repejor facand niste clatite la cuptor.

aluat:
-6 oua
-200g faina
-250ml lapte
-1 priza sare
-50g unt topit
-3 plicuri zahar vanilat

umplutura.
-600g branza dulce
-100g zmeura(stafide)congelata
-150g zahar
-3 oua

in plus:
-200ml smantana
-3 galbenusuri
-6 albusuri
-50+100g zahar

am mixat ingredientele pentru aluat si am copt in tigaie de teflon clatitele.
separat am mixat branza dulce cu zaharul,ouale si am pus zmeurica congelata.se pot folosi si stafide,dar nu am avut.
pe fiecare clatita se pun 2-3 linguri bune de umplutura,ruleaza si aseaza in tava mare,unsa cu ulei.cand am terminat de aranjat clatitutele turnam deasupra smanta batuta cu galbenusurile si cele 50g zahar.am dat tava la cuptor 15min la 200 grade,timp in care m-am ocupat de albusuri.le-am batut spuma cu zaharul (100g) si am turnam peste clatitute:

si din nou la cuptor,pina se aureste bezeaua.se lasa sa se racoreasca si taie bucati.

si va invit la o portie fierbinte:

o seara minunata!!!!

5 comentarii:

Emily spunea...

delicioase ♥

Ramona Alina spunea...

Seamãnã cu clãtitele bãnãtene, yummy:)

mihaela spunea...

ramona ai dreptate!

Unknown spunea...

ce bine arata! Imi place cum ti-a iesit bezeaua, foarte decorativa :)

mihaela spunea...

kadia de cand tot bat la bezele am reusit sa o obtin cu "picaturi de roua"